All we have is now

Onze geest is verslaafd aan terugdenken aan het verleden en plannen maken voor de toekomst. Door het beoefenen van mindfulness leer je aandacht te hebben voor het moment. Hierdoor ervaar je meer rust, concentratie én je ontspant makkelijker.

Waar je aandacht is, daar ben je
Mindfulness: aanwezig zijn in het hier en nu. Met mindfulness leef je intenser en bewuster. Je ontwikkelt open, vriendelijke aandacht. Wat heb je daar dan aan? Je oordeelt minder snel, leert beter omgaan met alles dat zich aandient in je leven. Prettig en minder prettig. Je reageert vanuit jezelf, in plaats van uit een gedachte (die misschien niet eens waar is?). 

Iets voor jou?
Heb je het gevoel dat je geen of minder controle hebt over je emoties, je lichaam en je leven? Pieker je teveel of zit je tegen een burn-out aan? Dan is een mindfulness training iets voor jou! Ook als je nieuwsgierig bent naar bewuster in het leven staan of meer zingeving.

Wat leer je?

  • omgaan met stressvolle situaties

  • automatische patronen herkennen

  • omgaan met je eigen gedachten

  • afstand nemen van de spinsels in je hoofd 

  • minder snel oordelen

  • bewust reageren 


Wil jij:

minder piekeren
beter slapen
makkelijker ontspannen
beter je grenzen aangeven
minder stress ervaren
meer genieten van de kleine dingen
bewust zijn van dit moment
vanuit rust op een ander reageren  

beter omgaan met moeilijke situaties
meer positiviteit in je leven
minder last hebben van stemmingswisselingen
in het nu zijn
meer focus 
meer mildheid en liefde voor jezelf en anderen
contact hebben met je gevoel en emoties

 

 


 

Linda_edited.jpg